۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۳۹۸۹۳
حجت الاسلام جباری:

کشور نیازمند مجلس انقلابی است| به افراد صالح و مقبول رأی دهیم

کشور نیازمند مجلس انقلابی است| به افراد صالح و مقبول رأی دهیم
حجت الاسلام جباری با تأکید براین که نباید افراد ناصالح را به مجلس بفرستیم، گفت: افرادی باید به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شوند که دغدغه انقلاب، نظام و مردم داشته باشند.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ حق الناس و امانت داری در انتخابات تأکید کرد.
 
وی با بیان این که کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند باید به همه قوانین نظام اسلامی پایبند باشند، افزود: کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به عرصه انتخابات می‌گذارد این نخستین پیام است که چارچوب‌های مقررات نظام را پذیرفت و حاضر است در همین چارچوب و در همین قلمرو خود را در معرض انتخابات بگذارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کاندیدا‌ها باید همه شئون انتخابات را بپذیرند و در همه شئون همراهی خود را با قانون نشان بدهند، خاطرنشان کرد: عده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در چارچوب مقررات نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه انتخابات شدند، اما التزام عملی به قانون را نداشتند رای مردم را نپذیرفتند و فتنه بپا کردند.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که کاندیدا‌ها باید التزام عملی به قانون داشته باشند و این قانون مداری را در رفتار و گفتار خود نشان دهند، بیان داشت: کسی که بعد از انتخابات می‌گوید من رای مردم را نمی‌پذیرم یعنی التزام عملی به قانون ندارد.
 
وی با تأکید بر این که کاندیدا‌ها از دادن وعده‌های دروغین به مردم پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: همچنین رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از تخریب رقبا از جمله مسائلی است که کاندیدا‌ها باید به آن توجه کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین بر ضرورت انتخاب اصلح بر اساس معیار‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید در انتخاب کاندیدا‌ها به شاخص‌های یک نماینده تراز انقلاب اسلامی توجه کنیم.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید براین که نباید افراد ناصالح را به مجلس بفرستیم، ادامه داد: افرادی باید به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شورای اسلامی شوند که دغدغه انقلاب، نظام و مردم را داشته باشند.
 
وی با بیان این که کاندیدایی که با پول و هزینه‌های هنگفت به دنبال ورود به خانه ملت است درد مردم نمی‌فهمد، بیان داشت: باید افرادی را به مجلس بفرستیم که دغدغه رفع مشکلات مردم محروم و مستضعف جامعه را داشته باشند نه این که به باند‌های قدرت و ثروت متصل باشد.
 
امام جمعه بهشهر با تأکید براین که امروز کشورمان نیازمند یک مجلس انقلابی است، تصریح کرد: مردم ما باید به افرادی رأی دهند هم صالح و هم مقبول باشند تا اثر وجودی آن‌ها موجب تقویت انقلاب، نظام و همچنین رفع مشکلات مردم شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات